Komunikacija s javnošću – prolećni workshop

Da li smo svesni moći medija? Koliko nam mediji mogu pomoći da izgradimo reputaciju sopstvene firme? Možemo li uočiti razliku između “čiste” novinarske priče i reklame? Odnosi s javnošću i manja preduzeća – da li PR mora biti isključivo rezervisan za “velike igrače”? Kako da se uključimo u igru? U kojoj meri nam efikasna komunikacija s javnošću može unaprediti poslovanje? Možemo li samostalno da radimo PR? Kako da stupimo u kontakt s medijima i kada? Kako se piše saopštenje za medije? Kome ga poslati? Kako? Šta moramo znati pre nego što se upustimo u komunikaciju? Šta “prodaje” priču?

Na ova pitanja smo tražili i dobili odgovore na prolećnom workshopu. Interaktivno predavanje Marka Velbla, međunarodnog konsultanta za korporativne komunikacije, osnivača i direktora agencije za marketinške komunikacije i odnose s javnošću Press Office sa puno zanimljivih primera i korisnih saveta proteklo je u izuzetno prijatnoj atmosferi.

Fotografije: Emil Kovač